OPTYS Logo

Možnosti doručení

Váš nákup pečlivě zabalíme a pošleme dopravcem, kterého si zvolíte. Zboží si můžete vyzvednout rovněž osobně v našem skladu v Dolních Životicích u Opavy.

  • Dovoz až před dveře v rámci celé ČR
  • Objednávky od 1 500 Kč s doručením zdarma u variant DPD na adresu a výdejnu
  • Možnost vyzvednutí ve výdejnách či výdejních boxech Balíkovny, DPD a GLS
  • Možnost vyzvednutí v dolnoživotickém expedičním skladu zdarma

 

Cena dopravy

  Balíkovna – na adresu 88 Kč  
Balíkovna – na výdejní místa 57 Kč  
DPD – na adresu 86 Kč Od 1 500 Kč dovoz zdarma
DPD – na výdejní místa 62 Kč Od 1 500 Kč dovoz zdarma
GLS – dovoz na adresu 115 Kč  
GLS – vyzvednutí ve výdejně 105 Kč  
PPL – dovoz na adresu 125 Kč  
Osobní odběr – expediční sklad 0 Kč Vyzvednutí zdarma

 

Informace o dopravách

1. Balíkovna na adresu

  1. Zboží vám doručí kurýr Balíkovny na zvolené místo.
  2. Po přijetí objednávky do přepravy vás Balíkovna kontaktuje e-mailem s bližšími informacemi.
  3. V den doručení dostanete od pošty SMS s telefonem na řidiče.
  4. Pokud vás nezastihne, buď zavolá s bližší domluvou, nebo ve schránce nechá info o uložení balíku na příslušné poště.

 

2. Balíkovna na výdejní místa

  1. Objednávku si vyzvednete na výdejním místě označeném jako Balíkovna.
  2. Tyto výdejny se nacházejí na partnerských místech (obchody, čerpací stanice, trafiky apod.) či výdejních boxech.
  3. Po ČR máte možnost si si zboží nechat doručit do více než 5 300 výdejních míst.
  4. Po přijetí balíku do přepravy vás Balíkovna kontaktuje na e-mail s detaily doručení.
  5. Jakmile bude připraven k odběru, přijde vám SMS či e-mail s kódem pro vyzvednutí.

 

3. Dovoz na adresu DPD

  1. DPD vám objednávku dopraví na požadovanou adresu.
  2. Jakmile je zásilka připravena, DPD vás informuje přes e-mail či SMS o plánovaném čase doručení.
  3. Pokud vám nevyhovuje, můžete si zvolit jiný termín doručení nebo přesměrovat zásilku na výdejní místo.

 

4. Výdejní místo Pickup DPD

  1. Objednávku si vyzvednete na vámi vybraném výdejním místě či v boxu. Po ČR je dostupných přes 5 000 DPD výdejen.
  2. Jakmile je zásilka k vyzvednutí, DPD vás informuje prostřednictvím e-mailu nebo SMS.
  3. Na výdejním místě je uložena po dobu 7 dní.
  4. V boxu po dobu 48 hodin. Ten je pro vás dostupný nepřetržitě (24 h/denně, po–ne).

 

5. Dovoz na adresu GLS

  1. Balík vám doveze kurýr firmy GLS na zadanou adresu.
  2. Společnost GLS se předem ozývá se stavem zásilky na e-mail či SMS.
  3. Při vyplnění telefonních údajů je třeba zadat mobilní telefon, pevnou linku GLS neakceptuje.
  4. Po potvrzení od GLS lze stav objednávky sledovat na: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.

 

6. Vyzvednutí ve výdejně GLS

  1. Doručení na vybranou výdejnu přepravní společností GLS.
  2. GLS se předem ozývá se stavem zásilky.
  3. Když je nákup připraven k vyzvednutí, obdržíte od GLS informaci na SMS či e-mail.
  4. Po potvrzení od GLS lze stav balíčku sledovat na: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.

 

7. Dovoz na adresu PPL

  1. Nákup vám doveze řidič firmy PPL na vámi zvolenou adresu.
  2. Po převzetí objednávky do přepravy vám PPL pošle e-mail s podrobnostmi.
  3. Po potvrzení od PPL lze stav objednávky sledovat na: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
  4. V den dovozu dostanete SMS s přesnějším časem a kontaktem na řidiče.

 

8. Osobní odběr, expediční sklad, Dolní Životice, U Sušárny 301, 747 56

  1. Zboží je k vyzvednutí ve skladu zpravidla druhý pracovní den od objednání.
  2. Ohledně jeho vyzvednutí vás telefonicky kontaktují naše asistentky.
  3. Časové rozpětí pro odběr je 6:00–14:30 (při platbě na místě).
  4. Pokud jste zboží uhradili předem (kartou online, bankovním převodem), tak jej budete mít uloženo na vrátnici až do 18:00.

 

Nejčastější dotazy k dopravě

Do kterých zemí doručujete? Objednávky doručujeme po celé České republice. Za podmínek uvedených níže objednávku dopravíme i na Slovensko.

Doručujete také na Slovensko? V souvislosti se zákonem o DPH od 1. 10. 2021 doručujeme zboží na Slovensko plátcům DPH. Nákup je podmíněn registrací (včetně DIČ) na e-shopu. Tu provedete na registrační stránce. Objednávku vám následně doručí společnost s nejvýhodnějšími podmínkami pro dané doručovací místo.

Můžu použít jinou dodací adresu než fakturační? Ano. Ve svém účtu si můžete nastavit až 10 dodacích adres, které budou na dodacím listě. Na faktuře pak bude uvedena vaše fakturační adresa.

Umíte poslat zákazníkovi zboží pouze s dodacím listem a fakturu objednateli? Ano, pokud uvedete do poznámky „Nezasílat fakturu“.

Kdy mám nárok na dopravu zdarma? Bezplatné doručení získáváte u varianty dopravce DPD na adresu a DPD na výdejní místo Pickup vždy, když vaše objednávka převýší 1 500 Kč včetně DPH.

Rozvážíte objednávky vlastní dopravou nebo využíváte přepravní společnosti? Standardní (balíkové) zásilky zasíláme prostřednictvím výše uvedených přepravních společností. Pro větší zásilky (paletové) využíváme vlastní dopravu nebo paletové dopravce. Volíme vždy tu nejvýhodnější variantu pro zákazníka.