OPTYS Logo

Vrácení a reklamace

Nevyhovuje? Nevadí! Na vrácení nákupu máte 14 dní. Bez udání důvodu. A pokud zboží nefunguje jak má, pošlete ho k nám. Při reklamaci dáme vše do pořádku.

Adresa pro vrácení i reklamaci 

Optys.cz

Logistické centrum

U Sušárny 301

747 56 Dolní Životice

 

Snadné vrácení zboží

Pokud zboží není poškozeno, vratku vám rádi uznáme. Stačí, když vrácený produkt či produkty uvedete do původního stavu.

Jak nákup vrátit

  1. Vytiskněte si prosím a vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy
  2. Formulář přibalte k vrácenému zboží a přiložte další potřebné dokumenty – kompletní příslušenství, návod (pokud jsou) a také originální fakturu (doklad o nákupu).
  3. Vše zabalte do původní krabice nebo obalu a zašlete na adresu: Optys.cz, Logistické centrum, U Sušárny 301, 747 56 Dolní Životice.
  4. Po schválení vratky vám peníze zašleme na účet uvedený ve formuláři pro odstoupení. 

Při odstoupení od kupní smlouvy nese náklady spojené s vrácením zboží kupující. To platí i pokud zboží pro svou povahu nelze vrátit obvyklou poštovní cestou.

 

Reklamace bez problému

Pokud zboží od začátku nefunguje, vykazuje vadu nebo k jeho poruše došlo během dvouleté záruky, můžete jej snadno reklamovat přes reklamační formulář.

Jak nákup reklamovat

  1. Vyplňte reklamační formulář níže.
  2. K reklamované zboží přidejte veškeré náležitosti, které jste při nákupu obdrželi – např. příslušenství, návod či doklad o nákupu.
  3. Vše zabalte do původního obalu a zašlete na adresu: Optys.cz, Logistické centrum, U Sušárny 301, 747 56 Dolní Životice
  4. Reklamace bude vyřízena během 30denní zákonné lhůty. Při jejím uznání vám vrátíme peníze nebo vyměníme zboží. Záleží, co jste v reklamačních formuláři vybrali jako preferovanou variantu.

Vrácení i reklamace se řídí platnými obchodními podmínkami, jejíž součástí je Odstoupení od smlouvy (vrácení) a Odpovědnost za vady (reklamace).

Reklamační formulář

Využijte formulář pro rychlé zadání reklamace. Pokud se přihlásíte, ihned uvidíte vaše objednávky. Z nich si vyberete požadovanou. Následně vám zobrazíme také produkty z této objednávky. Zvolte, ten či ty, které chcete reklamovat. Automaticky se také za vás vyplní osobní údaje. U nepřihlášeného účtu je pak potřeba zadat potřebné informace ručně.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.